USLOVI KORIŠĆENJA
USLOVI KORIŠĆENJA BIZNET.RS SAJTA
Uslovima korišćenja definisan je skup pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.
Korišćenje sajta
Poštovani korisnici, molimo Vas da pre korišćenja naših usluga, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svaka poseta našem sajtu, kao i kupovina, znači da ste ove uslove pročitali i da se slažete sa njima u celosti. Ukoliko su oni za vas neprihvatljivi, molimo Vas da ne koristite ovu internet stranicu.
Korisnici prihvataju korišćenje sadržaja sajta BizNet.rs isključivo za sopstvenu upotrebu i na svoju odgovornost. Korisnicima sajta BizNet.rs strogo je zabranjeno korišćenje specijalizovanih programa radi preuzimanja sadržaja sa sajta, kao i bilo kakvi napadi u cilju onesposobljavanja sajta. Nedozvoljeno korišćenje sajta smatra se kršenjem pravila i podložno je tužbi.
® Prilikom pregleda proizvoda primetićete dugme „korpa“. U zavisnosti koju stranicu gledate, ovo dugme se nalazi pored ili preko slike proizvoda. Klikom na to dugme proizvod se prebacuje u Vašu korpu. Broj proizvoda u korpi, kao trenutni novčani iznos vidljiv je u gornjem desnom uglu stranice sajta.
Sledeći korak je da klikom na Korpa, otvorite sadržaj svoje korpe, gde su prikazani svi detalji Vaše narudžbine. Tu imate mogućnost da promenite broj proizvoda koji naručujete ili izbacite neki proizvod iz korpe. Da bi ste završili naručivanje potrebni je da odaberete način plaćanja i po potrebi nam napišete poruku uz konkretnu narudžbinu.
Sada imate dve mogućnosti: Da završite naručivanje unosom potrebnih podataka ili da se registrujete.
Šta dobijate registracijom?
- Registrovani korisnik nema potrebe da pri svakoj narudžbini unosi sve neophodne podatke, već te podatke unosi samo jednom – pri registraciji. Pri naručivanju proizvoda oni se uzimaju automatski.
- Registrovani korisnik ima mogućnost da vidi status svoje narudžbine, odnosno vreme kada mu je narudžbina poslata.
- Registrovani korisnik će u svom nalogu imati kompletnu istoriju naručivanja tokom vremena.
Proces registracije je vrlo jednostavan i od Vas zahteva samo osnovne lične podatke. Privatnost Vaših ličnih podataka je zagarantovana, a njihova zaštita opisana na stranici „Politika privatnosti“.
Kada je Vaša porudžbina završena, na sajtu ćete dobiti obaveštenje o uspešnom naručivanju, a na email Vam stiže kompletna narudžbina. Očekujte da Vas u roku od 24 sata kontaktira operater internet prodaje.
® Sve cene na sajtu iskazane su u dinarima i evrima radi lakšeg snalaženja. PDV je uračunat u cenu. Ne garantujemo da su sve informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti ispravne. Svi artikli prikazani na ovom sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva se da su svi dostupni u svakom trenutku na našem lageru. Trenutnu raspoloživost možete proveriti besplatno pozivajući naš Call Centar na broj telefona 011 20 80 555 ili slanjem upita na e-mail office@biznet.rs
Linkovi na druge sajtove
Linkovi sadržani na Sajtu koji vode na nezavisne sajtove su prikazani isključivo zbog pogodnosti za Vas. BizNet ne pregleda sadržaj ovih sajtova, ne kontroliše ih i nije odgovoran za bilo koji od ovih sajtova ili njihove sadržaje. Stoga, BizNet nije njihov predstavnik, ne pruža nikakve garancije i ne prihvata obaveze u vezi sa ovim sajtovima ili bilo kojim informacijama ili drugim proizvodima koji se tamo mogu naći ili sa rezultatima koji su posledica njihove upotrebe. Ukoliko odlučite da pristupite nekom od sajtova na koje vode linkovi sa našeg Sajta, činite to na sopstvenu odgovornost u cilju upoznavanja sa karakteristikama proizvoda datih od proizvođača.
REKLAMACIJE
Opis procedure za rešavanje reklamacija kupaca
Postupak obuhvata sledeće aktivnosti:
- Prijem i evidentiranje reklamacije korisnika
- Obrada podataka iz reklamacije
- Odobrenje za rešavanje reklamacije
- Verifikovanje i zaključivanje reklamacije
Šta ne spada u reklamaciju?
U reklamacije korisnika ne spadaju prijave kvarova i zahtevi koji su obuhvaćeni ugovorima sa mts Telekom Srbijom.
Kako mogu da prijavim reklamaciju?
Kanali pristupa Centru za reklamacije korisnika su:
- e-mail: reklamacije@biznet.rs
- Internet prodaja – ukoliko se radi o reklamaciji vezanoj za Internet kupovinu
Koja su osnovna pravila postupka?
Pri rešavanju reklamacija klijenata mora se znati sledeće:
- Prigovor koji dostavlja korisnik dobija status reklamacije tek po odluci nadležne osobe. BizNet zadržava pravo da ne usvoji svaki prigovor.
- Korisnici čiji prigovor ne bude usvojen biće blagovremeno informisani i dobiće obrazloženje o razlozima odbijanja.
- Korisnik mora da dostavi prigovor propisanim kanalima, inače on neće biti propisno evidentiran.
- Prigovor mora da sadrži dovoljno relevantnih podataka da bi odgovorni mogli da donesu odluku o prihvatanju (ili odbijanju) istog.
- Korisnik čiji je prigovor dobio status Reklamacije biće blagovremeno informisan o roku koji je određen za rešavanje, kao i kada je proces završen.
- Da bi uvažili reklamaciju, OBAVEZNO morate imati fiskalni račun, koji je ujedno i garancija na proizvode.
- Na reklamaciju imate puno pravo shodno zakonu o zaštiti potrošača, ali je potrebno da se pridržavamo uzajamnih obaveza kako bi obezbedili da reklamaciju rešimo u najkraćem roku, na Vaše zadovoljstvo.
- Kupac koji reklamira robu je dužan da je vrati kurirskom službom o svom trošku na adresu BizNet-a, neoštećenu, u originalnom pakovanju i sa fiskalnim računom.
DOSTAVA
Svi poručeni proizvodi će biti upakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Obaveza kupca je da odmah prilikom dostave proizvoda proveri sva eventualna oštećenja, koje dostavljač mora da unese unosi u elektronski zapisnik. Kupac ima pravo da odbije prijem oštećene robe. Vidljiva oštećenja pakovanja se obavezno moraju na licu mesta fotografisati i sačiniti elektronski zapisnik o oštećenjima.
OBAVEZNO PROVERITE SASTAV PAKETA PRE PREUZIMANJA ROBE OD KURIRSKE SLUŽBE!
Način isporuke opisan je na stranici „Način isporuke„, a način plaćanja i pogodnosti pri plaćanju na stranici „Način plaćanja„.