IZLOŽBENI MODEL.
NAČIN ISPORUKE
Poručene proizvode isporučujemo na Vašu adresu u najkraćem mogućem roku.
BizNet vrši isporuku na teritoriji Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine.
VAŽNO OBAVEŠTENJE: Za gabaritnu robu ne postoji mogućnost plaćanja POUZEĆEM, obzirom da se ista isporučuje putem autoprevoznika koji ne vrše naplatu na adreisi kupca. Izaberite UPLATA NA RAČUN.
Sve proizvode isporučujemo Post Expressom ili drugom službom u zavisnosti od gabarita pošiljke. Sve pošiljke su dobro obezbeđene kako bi osigurali da do Vas stignu bez oštećenja. Isporuka pošiljaka se vrši u roku od 48h od momenta potvrde porudžbine. Porudžbine se šalju isključivo radnim danima. Sve porudžbine koje primimo radnim danima do 11h, odpremaju se istog dana.
OBAVEZNO PROVERITE SADRŽAJ PAKETA PRE PREUZIMANJA ROBE OD KURIRSKE SLUŽBE!
U slučajevima kada nedostaje neki artikal u pošiljci ili je eventualno oštećen prilikom transporta, mi nismo u mogućnosti da pravovremeno reagujemo nakon što potpišete da ste paket preuzeli u ispravnom stanju od kurirske službe. Zbog toga, imate pravo i obavezu da proverite paket pre potpisivanja da ste ga preuzeli.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i u originalnom, neoštećenom pakavanju. Takođe je bitno da prilikom povraćaja robe, vratite i fiskalni račun kako bi ispoštovali zakonsku obavezu prilikom povraćaja robe. U suprotnom nećemo moći adekvatno da završimo povrat, pa stoga ne smemo ni primiti paket nazad.
Saglasno, članu 68. Pravilnika o posebnim uslovima za obavljanje poštanskih usluga u Javnom preduzeću „Pošta Srbije“, Beograd “, Beograd („Službeni PTT glasnik“, br. 917/14, 1068/16 i 1196/18), primalac ili ovlašćeno lice može da izjavi reklamaciju zbog oštećenja ili umanjenja sadržine registrovane pošiljke odmah prilikom uručenja, a najkasnije narednog radnog dana u pošti. U tom slučaju zaposleni pošte je dužan da izvrši komisijski pregled pošiljke u prisustvu primaoca ili ovlašćenog lica i da sačini zapisnik o neispravnosti pošiljke.
Ako primalac ili ovlašćeno lice izjavi reklamaciju posle uručenja pošiljke dužan je da priloži izjavu da oštećenje ili umanjenje sadržine registrovane pošiljke nije nastalo nakon uručenja.
Ukoliko se reklamacija izjavi van propisanih rokova, zaposleni u pošti neće sačinjavati zapisnik o neispravnosti pošiljke. U tom slučaju primalac ili ovlašćeno lice, može podneti reklamaciju u pisanoj formi, bez prava na naknadu štete.
Napominjemo da je ovu vrstu reklamacije potrebno uložiti na napred opisan način, tj. nije je moguće uložiti elektronskom poštom.
USLED DRASTIČNOG POVEĆANJA TROŠKOVA DOSTAVE, DOSTAVA SE NAPLAĆUJE U ZAVISNOSTI OD TEŽINE POŠILJKE!
Ukoliko mobilne telefone i opremu plaćate putem pouzeća, za otkupninu pošiljke, od Vas se prilikom uručenja poručene robe, pored iznosa otkupnine, Post Express naplaćuje i uslugu poštarine za prenos otkupnog iznosa, koja se obračunava prema Cenovniku Post Express usluga u nacionalnom poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja.
Obračun poštarine za prenos otkupnog iznosa se vrši:
- Nalogom za uplatu
- za iznos uplate do 5.000,00 dinara: 50,00 dinara,
- za iznos uplate preko 5.000,00 dinara do 100.000,00 dinara: 1% od iznosa uplate